Portal Skandal

Sentiasa PANAS, Sentiasa Mengasikkan

Cerita Skandal Melayu

Blog ini wujud untuk memberi sumber cerita tentang skandal-skandal yang panas dan mensyokkan. One-Stop-Center untuk cerita-cerita panas. Cerita fantasi mensyokkan diri. Sentiasa PANAS, PANAS, PANAS

Lebih Dari Cerita Panas

Jadikan FANTASI anda MENJADI REALITI. Buat duit yang mengasikkan. Layari

>>> easysystem.ws <<<

Layari 'Portal Skandal' dan buat DUIT dengan

>>> easysystem.ws <<<

Pendapatan Sambilan

Kisah kehidupan baru ku bermula apabila aku dan suami ku telah
berpindah ke sebuah taman perumahan separuh mewah iaitu di Taman Maluri
Ini terjadi apabila suami ku telah mendapat kerja tetap di sebuah
syarikat swasta dan berhasrat untuk cuba hidup berusaha tanpa
bergantung lagi dengan keluarga.

Di taman perumahan itu, kedudukan rumah kami adalah di kawasan yang
agak hujung dari deritan blok-blok bangunan perumahan itu. Keadaan
sunyi di kawasan perumahan baru ini telah menimbulkan keadaan tenteram
kepada kami berdua. Maklumlah berjiran dengan pelbagai bangsa dan
budaya terutamanya jiran di sebelah kiri dan kanan rumah kami adalah
bangsa Cina yang berada dari yang kami nampak kerana kereta mereka yang
serba mewah. Dalam seminggu pun susah kami nak bertegur sapa kerana
mereka sibuk dengan pekerjaan masing-masing.

Berbalik kepada diri ku pula, aku seorang wanita melayu yang berumur
baru 25 tahun. Tinggi ku lebih kurang 165cm dan berbadan yang agak
menarik iaitu potongan badan 36,26,38 yang menjadikan aku menjadi
perhatian lelaki yang mempunyai mata-mata yang jalang terhadap badan
ku. Namun itu dapat ku tutupi dengan pakaian ku yang sentiasa berbaju
kurung dan memakai tudung apabila setiap kali keluar rumah. Namun kami
masih lagi merancang belum mahukan anak buat masa itu disebabkan niat
kami untuk mengukuhkan kedudukan ekonomi dahulu dan aku telah disyorkan
oleh suami ku untuk mengambil jarum suntikan merancang supaya tidak
mengandung.

Setelah sebulan tinggal di perumahan tersebut kami telah mula
membeli barangan perabot dengan cara ansuran.. Begitu juga pelbagai
barangan elektrik yang lain seperti tv, peti ais, mesin basuh dan
sebagainya. Gaji suami ku masih lagi cukup untuk membayar semua
hutang-hutang tersebut. Namun beberapa bulan selepas itu kedudukan
ekonomi kami menjadi goyah sedikit disebabkan syarikat tempat kerja
suami ku telah mengalami kerugian dan telah membuang beberapa orang
pekerja.. Nasib baik suami ku tidak tersenarai pembuangan tersebut
tetapi cuma diturunkan gajinya. Aku telah menyuarakan hasrat kepada
suami ku untuk mencuba nasib dalam jualan langsung iaitu pergi rumah ke
rumah dalam kawasan perumahan tersebut. Bahkan waktu kerja suami ku
yang pergi pagi dan balik pada waktu malam kerana terpaksa overtime
telah memberi ruang kepada ku untuk berniaga mencari duit lebih. Malah
tengah hari pun suami ku takkan pulang ke rumah dan hanya berbekal
makanan yang ku buatkan padanya setiap pagi.

Pada suatu hari di waktu petang, aku telah mencuba nasib pergi ke
blok perumahan sebelah kiri yang terletak agak jauh beberapa blok dari
rumah ku. Jam di tangan menunjukkan pukul 5.15 petang. Di dalam hati ku
berkata masih ada banyak masa lagi untuk menyambut suami ku pulang yang
kebiasaannya balik sekitar jam 10:00 atau 11:00 malam. Di luar pintu
pagar rumah yang terletak di hujung sekali itu telah terbuka luas. Ku
lihat ada dua buah kereta mewah. Aku pun memberanikan diri untuk masuk
ke dalam pagar untuk memberi salam dengan lebih dekat lagi. Aku sangka
rumah ini ada dua keluarga yang tinggal. Pasti mereka akan termakan
ayat-ayat pujukan yang telah ku sediakan untuk memujuk mereka membeli
barangan yang ku jual sama ada secara tunai atau hutang bulanan.
“Assalammualaikummmâ€, suara lembut ku kedengaran berkumandang di
depan pintu rumah itu. Waalaikumusalam, kedengaran suara garau
seorang lelaki.

Tidak lama selepas itu ada seorang lelaki yang berbadan tegap tanpa
baju cuma berseluar pendek membuka pintu. Aku tersentak sedikit melihat
rupanya yang handsome dan bulu dadanya yang agak lebat dan telah
menimbulkan keadaan seram sejuk di badan ku. Namun keadaan itu tetap
dapat ku elakkan dengan memberikan senyuman yang agak menawan. Lalu
lelaki itu pun bertanya kepada ku tujuan ku itu dan menerangkan bahawa
dia tinggal bujang di sana. Boleh saya masuk sekejap? A'ah, kata ku
seperti mengharapkan sesuatu.

Lelaki itu pun mempelawa aku duduk di kerusi sofa di ruang tamu. Dia
memperkenalkan namanya Azman. Aku pun membuka beberapa kataloq barangan
dengan tambahan ayat-ayat manis kepadanya untuk memujuk dia membeli.
Dia meminta untuk membuatkan aku air minuman walaupun aku membantah.
Sebenarnya tekak ku memang kering ketika itu kerana penat dan asyik
bercakap dari tadi. Sebelum ke dapur lelaki itu telah singgah ke dalam
bilik seperti mengambil sesuatu dan selepas itu barulah dia ke dapur
membuatkan aku minuman oren. Rupanya lelaki itu telah membangunkan
kawannya yang sedang tidur untuk meminta pil khayal dan menyuruh dia
bersedia dengan kamera digitalnya untuk satu projek dan
memerintahkannya jangan keluar bilik dulu sehingga dia memanggil.

Silalah minum puan, kata Azman mempelawa ku merasa minuman yang
dibuatnya. Untuk mengambil hati lelaki itu aku pun minum air oren itu
tanpa menyedari bahawa ianya telah dicampur dengan pil khayal tersebut
yang akan membawa padah dan permulaan detik hitam kepada diri ku.
Dengan beberapa kali teguk saja terus habis segelas dan lelaki itu
telah mengisikan lagi segelas air oren yang ada di jag tanpa menunggu
lama gelas ku kosong. Lalu aku menyambung lagi promosi barang-barang ku
itu. Tangan ku seperti menarik untuk meminum lagi segelas air yang
telah dituang itu hingga habis. Mungkin itu adalah kesan dari pil
khayal yang dicampurkan di dalam minuman oren tadi.

Aku sempat melihat jam di tangan ku menunjukkan pukul 6:00 petang.
Tidak lama kemudian penglihatan ku seperti berbayang-bayang dan gelas
yang ku pegang seperti ada dua. Ku lihat Azman seperti mengukir
senyuman kepada ku. Tapi rasa kepala ku cukup berat untuk membalas
senyumannya. Mula-mula gelas yang ku pegang pun jatuh ke sofa tempat ku
duduk. Tangan ku seperti tidak lagi mampu ku angkat. Badan ku terasa
berat dan tidak lama selepas itu aku pun jatuh terbaring di sofa
separuh sedar. Kedengaran selepas itu suara Azman yang bersuara garau
itu memanggil kawannya yang berada di dalam bilik tadi yang telah siap
sedia dengan kameranya. Razak! Razak! keluarlah cepat. Kita dah
dapat mangsa ni, Azman bersuara.

Razak telah pun mula merakam keadaan ku yang tengah khayal terbaring
di atas sofa sambil tangan ku seperti meronta-ronta memegang tudung
kepala ku. Azman tanpa berlengah terus mengucup bibir ku dengan
rakusnya sekali. Mulanya aku melawan kucupannya. Tapi lama kelamaan aku
pula seperti bertindak membalas kucupan rakusnya itu walaupun hati ku
tidak berniat untuk membuat perkara itu. Tangan Azman terus liar
meramas buah dada ku yang kental dari luar baju kurung ku. Dari sebelah
buah dada ku ke sebelah dada ku habis di ramasnya seperti mencari
sesuatu barang yang hilang tenggelam di pasir. Buah dada ku pula
seperti disuruh terus saja tegang kerana terangsang dengan
sentuhan-sentuhan tersebut.. Walaupun hakikatnya aku memang sukakan
keadaan sex yang ganas. Tetapi tidak dapat diberikan oleh diri suami ku
yang selalu kepenatan bila pulang dari kerja dan kadang kala sampai
seminggu langsung tidak memberi nafkah batin kepada ku. Aku pula ketika
ini tiada dapat melawan lelaki yang sasa itu dan hanya bertindak
menurut saja kemahuannya kerana terlalu hayal dengan minuman yang
diberikan tadi. Aku merasakan lebih baik bekerjasama dengan mereka dan
mendapat sama kenikmatan daripada melawan mereka yang ternyata aku
sendiri pun tidak mampu melawannya.

Razak melarang Azman supaya daripada membuka tudung ku sehingga
projek mereka ini selesai.. Baju kurung ku terus saja dilucutkan dengan
ganasnya dan telah menampakkan ke dua buah gunung ku yang telah mekar
indah dengan tegangnya seperti terkeluar pada bra saiz 34a yang ku
pakai. Inilah petua rahsia ku agar buah dada ku sentiasa tegang dengan
memakai bra yang bersaiz lebih kecil dari buah dada ku yang bersaiz 36
itu. Lelaki sasa itu kemudian menurunkan bra ku ke bawah buah dada ku.
Maka ketika itulah terpecahlah rahsia kewanitaan ku yang selama ini ku
simpan hanya untuk suami ku saja seorang. Keadaan ini menjadikan buah
dada ku menjadi lebih tegang lagi. Seperti bayi kehausan, Azman terus
menghisap kedua-dua belah puting buah dada ku dan aku pula merasa
kenikmatan yang sungguh sedap yang tidak dapat ku rasakan sebelum ini
bersama suami ku.

Aku dapat rasakan badan ku menjadi kejang dan seluar dalam ku mula
basah dengan air nikmat hingga aku terjerit kecil menahan kerakusan
hisapan dan gigitan di puting susu ku itu. Kemudian Azman telah
melucutkan seluar dalam ku. Keindahan puki ku yang tembam dengan
bulunya yang agak lebat itu mula semakin menarik nafsu Azman.. Si Razak
pula tak henti-henti terus merakamkan detik-detik tersebut. Azman tanpa
berlengah terus menukar sasarannya ke atas kelentit ku. Dia
menggetel-getel kelentit ku itu dengan lembut sekali. Ini menjadikan
nafsu ku semakin meningkat lagi. Kemudian Azman terus mengisap kelentit
ku dengan manjanya. Sesekali dia mengigit manja, punggung ku pasti akan
terangkat menahan kenikmatan tersebut. Dalam separuh sedar itu aku
bersuara meminta Azman memasukkan balaknya yang dari tadi sudah tegang
memuncak. Fuck me please, fuck me now Azman, rayu ku menahan
kesedapan.

Azman terus membuka seluar pendeknya yang tanpa berseluar dalam itu.
Aku terkejut melihat balaknya yang panjangnya 8 inci dan besarnya 3
inci itu. Kepala balaknya juga merah seperti cendawan tumbuh mekar
selepas hujan. Badan ku direbahkan di kerusi sofa itu dan kedua belah
kaki ku terkangkang hingga hampir mencecah ke dua buah dada ku yang
tegang itu. Azman terus mengeselkan kepala balaknya ke alur bibir puki
ku. Dia mula menekan kepala balaknya masuk ke lubang puki ku yang
sempit itu. Walaupun puki ku sudah banyak dibasahi oleh air nikmat ku,
namun balaknya masih agak sukar untuk menembusi puki ku. Maklumlah
masih sempit lagi. Ini kerana balak suami ku yang agak kecil dan cuma 4
inci panjangnya saja berbanding balak Azman. Azman terus mencuba lagi
sedikit demi sedikit memasukkan balaknya. Aku rasa puki ku seperti
terbuka menerima kehadiran balak yang besar itu.

Azman menarik kembali balaknya yang baru separuh tenggelam di dalam
lubang nikmat ku itu. Kemudian dia menyorong kembali balaknya sehingga
hampir tenggelam mencecah ke bijinya. Dia mula menggayakan aksi sorong
tariknya dengan perlahan-lahan. Mulut ku pula tak henti-henti merenggek
bunyi kesedapan setiap kali balak Azman disorong tarik. Laju lagi
Azman, akak nak terpancut lagi niiii. Azman pun terus melajukan
dayungannya hingga aku terpancut lagi buat kali kedua. Saat itu tidak
dipersiakan oleh Razak untuk terus merakamkan aksi-aksi kami yang
semakin hangat.

Kemudian aku disuruh membuat aksi menonggeng dan Azman membalun puki
ku dari belakang. Kemasukkan batangnya yang besar itu ku sambut dengan
kemutan puki ku bertalu-talu agar kami lebih merasa kenikmatan yang
teramat sangat. Kemutan demi kemutan dan puki ku yang amat ketat itu
menjadikan aksi sorong tarik Azman semakin bertambah ganas. Azman
seperti tahu kehendak nafsu ku yang berkehendakan persetubuhan secara
kasar selama ini.. Di dalam hati ku berkata, Inilah cara bersetubuh
yang keinginkan selama ini. Dan buat kali ketiga aku memancutkan air
nikmat ku lagi diiringi oleh hentakkan balak Azman yang padu. Selesai
aku terpancut kali ketiga dan air nikmat ku masih lagi menitis-nitis
dari lubang puki ku, Azman terus menukar lagi aksi kami. Kali ini dia
duduk di sofa dan aku duduk mencangkung di atas balaknya. Dengan segera
Azman menarik punggung ku rapat ke balaknya. Aku terjerit kecil menahan
tujahan itu.

arhhhh, arghhhh, "Fuck me like a slut" Mulut ku tak
henti-henti melafazkan ayat kenikmatan hasil balak Azman yang
mengetatkan lubang puki ku itu. Punggung ku terus turun naik turun naik
ke atas balak Azman. Kali ini aku pula yang melajukan ayunan punggong
ku ketika ku rasakan air nikmat ku hendak terpancut lagi. Sebanyak dua
kali lagi puki terpancut dengan aksi begini hinggakan membasahi balak
Azman. Titisan-titisan air nikmat ku ini pasti dirakam oleh Razak.
Namun tudung dikepala ku masih lagi tidak disuruh tanggalkan oleh
Razak. Part beginilah yang dikehendaki olehnya yang mahukan seorang
wanita bertudung tengah duduk berdayung dan terpancut nikmat di atas
balak lelaki.

Setelah hampir sejam membuat aksi-aksi persetubuhan ini, akhirnya
Azman membaringkan semula aku di sofa itu. Kini kaki ku di kangkangkan
seluas-luasnya. Balaknya terus ditujah ke dalam puki ku. Ku rasa Azman
semakin hampir kepada kemuncak pancutanya. Dinding puki semakin merasa
geselan demi geselan dari balaknya itu. Kemutan puki ku juga semakin
rancak yang menandakan aku juga hendak terpancut lagi. Tujahan-tujahan
keras dan bertenaga dari Azman tidak dapat ku bendung lagi. Razak
sempat mengarahkan Azman memancutkan ke muka ku kerana katanya lebih
cantik lagi kerana aku masih memakai tudung itu untuk dirakamkan. Dalam
beberapa kali sorong tarik yang padu dari balak Azman itu, aku telah
terpancut lagi air nikmat ku yang sungguh sedap itu. Dan Azman juga
mencabut balaknya dari puki ku lalu ditujukan ke muka ku dan akhirnya
lebih sepuluh kali ledakkan air maninya terpancut keseluruh muka ku
hingga membasahi separuh tepi tudung dekat muka ku itu. Sehingga habis
hingga ke akhir aliran air maninya juga dilapkan dengan menggunakan
tudung ku.

Aku berasa sungguh puas persetubuhan ku kali ini walaupun hati ku
berasa takut diketahui oleh suami ku keadaan tudung ku yang basah
dengan air mani Azman yang banyak tadi. Pening kepala ku pun
beransur-ansur hilang kesan aksi-aksi kami itu tadi. Melihat aku yang
telah sedar sepenuhnya, si Razak telah menggugut aku dengan pita
rakaman yang telah dirakamnya tadi supaya aku merahsiakan perkara ini.
Jika tidak dia akan menyebarkan pita rakaman itu seluruh kawasan
perumahan tersebut. Aku pun bersetuju kerana takut diketahui perbuatan
ku ini oleh suami ku dan kepada kenalan ku di seluruh taman perumahan
tersebut. Pasti akan membawa sesuatu bencana kepada diri ku kata ku
dalam hati jika tidak memberi kerjasama kepada mereka. Mereka berjanji
tidak akan menyebarkan pita tersebut dan akan menyimpannya sebagai
koleksi peribadi mereka dan aku pula disuruh berjanji akan terus
melayan mereka apabila diperlukan.

Setelah persetujuan dicapai, si Razak menceritakan bahawa dia adalah
seorang producer wayang-wayang lucah dan bekerjasama dengan salah satu
syarikat wayang lucah di Amerika. Si Azman itu pula adalah salah
seorang pelakon lelakinya. Kemudian aku dibawa naik ke tingkat atas
rumah tersebut untuk melihat sendiri bilik studio yang baru siap
dibina. Ada tiga buah bilik sederhana yang telah dihias indah dan
sebuah bilik yang luas dan besar yang masing-masing telah lengkap
dengan lampu studio untuk rakaman.

Razak menawarkan aku berlakon di sana dan aku akan mendapat banyak
balak yang akan memuaskan nafsu ganas bersetubuh ku itu. Dia juga
berjanji akan memberikan aku bayaran yang tinggi iaitu RM10,000.00 bagi
sebuah filem yang akan dihasilkan jika menerimanya. Dan filem tersebut
hanya akan dipasarkan di Amerika dan Eropah sahaja. Aku menjadi serba
salah dibuatnya. Aku perlu memikirkan risikonya jika aku enggan
menerima tawaran tersebut. Jika enggan aku takut pita rakaman tadi akan
di hebohkan, suami ku pula pasti akan menceraikan ku dan semua jiran
perumahan akan memandang serong kepada ku. Tetapi jika aku menerimanya,
aku akan dapat wang ganjaran yang lumayan, juga dapat banyak balak yang
pasti akan memuaskan puki ku dan gelora nafsu ku yang selama ini ku
pendam.

Aku pun akhirnya bersetuju dengan syarat-syarat tersebut dan yang
pasti suami ku tidak akan tahu akan hal ini. Kami akhirnya
menandatangani satu kontrak perjanjian tersebut bersama-sama tanda
persetujuan mutlak. Yang pasti aku diberitahu bahawa imej ku memakai
tudung semasa lakonan itu nanti mesti dikekalkan untuk menghasilkan
filem-filem yang sangat panas dan hebat.

0 comments:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent